Kilka kwestii związanych z bezpieczeństwem w biurze, o których warto pamiętać

Kilka kwestii związanych z bezpieczeństwem w biurze, o których warto pamiętać

Wakacje po raz kolejny nadeszły i dla wielu jest to nie tylko najwspanialsza pora roku, ale także najbardziej ruchliwa pora roku w pracy. Warto mimo to przyjrzeć się temu czy nas sprzęt biurowy jest odpowiednio zabezpieczony.

Aplikacje – małe programy, których używasz w telefonach i tabletach – zmieniły sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcje ze światem. Wystarczy kilka machnięć i stuknięć, aby wykonać zadania, które kiedyś wymagały znacznie większej mocy obliczeniowej i wysiłku. Lecz wystarczy również chwila nieuwagi i nasze dane zostaną stracone bądź przejęte przez osoby trzecie.

Funkcje zabezpieczające, których należy szukać w urządzeniach drukujących i wielofunkcyjnych

W dzisiejszym połączonym świecie, bezpieczeństwo danych jest przedmiotem troski każdego przedsiębiorstwa, dużego czy małego. W ostatnim raporcie smallbiz.com stwierdzono, że małe firmy są celem 43% ataków cybernetycznych. Spośród nich 60% zniknęło z rynku w ciągu 6 miesięcy po tym, jak zostały naruszone ich systemy bezpieczeństwa.

Digitalizacja dokumentów w celu usunięcia bałaganu w biurze

Gdy weźmiemy pod uwagę niedawny ruch w kierunku elektronicznego środowiska biurowego, to zaskakujące jest odkrycie, że tak wiele biurek pozostaje pogrążonych w papierze. Oprócz zmniejszenia śladu węglowego, mniej bałaganu może przyczynić się do zwiększenia wydajności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym wzmocnieniu współpracy.

Dlaczego zarządzanie dokumentami jest tak ważne dla Twojej firmy?

Od lat słyszymy o tym, jak technologia ma wyeliminować zapotrzebowanie na papier w miejscu pracy. Cóż, nadal czekamy! Faktem jest, że choć technologia zmieniła sposób prowadzenia biznesu, papier jest i będzie w dającej się przewidzieć przyszłości rzeczywistością. Wielu właścicieli firm nie rozumie kosztów.

Drukarki wielofunkcyjne: Czego powinniśmy szukać?

W ciągu ostatnich kilkunastu lat wyszliśmy daleko poza faks i pomieszczenie pełne drukarek i kopiarek. Obecnie, technologia druku wielofunkcyjnego połączyła najczęściej używane maszyny biurowe w jedno urządzenie. Wielu producentów produkuje urządzenia wielofunkcyjne, a większość z nich jest podobna pod względem funkcjonalności i zestawów funkcji i różni się tylko nieznacznie ceną.

Jak bezpieczne są drukarki cyfrowe w Twoim biurze?

Wraz z rozwojem Twojej firmy rosnącym zapotrzebowaniem na czas, uwagę i zasoby. Jednym z obszarów często pomijanych jest bezpieczeństwo Twoich cyfrowych kopiarek i drukarek wielofunkcyjnych (MFP). W miarę jak firma staje się coraz bardziej mobilna, a drukowanie cyfrowe przez mobilnych pracowników staje się coraz bardziej rozpowszechnione, niezwykle ważne staje się zajęcie się kwestią bezpieczeństwa Państwa firmy.

Zrównoważony rozwój to coś więcej niż nowe korporacyjne hasło. Ponieważ coraz więcej firm wydaje się być zielonych pod względem PR i/lub kwestii polityki swojej firmy, to ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że posiadanie zrównoważonych rozwiązań naprawdę pomaga środowisku i może przynieść trwałe korzyści dla wyników finansowych.

http://wyposaz-biuro.pl/

Previous Jak naprawić pęknięcia na skórzanych fotelach samochodowych
Next Co to jest uzależnienie od hazardu?

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Czym jest Polski Fundusz Energetyczny FIZAN

Polski Fundusz Energetyczny jest funduszem inwestycyjnym zamkniętym, realizującym w swojej istocie ideę polegającą na budowaniu wartości jego spółek portfelowych, dobranych zgodnie z wartościami oraz kryteriami wyrażonymi w jego statucie. Pośrednio

Strefa Biznesu 0 Comments

Firmy inwestują w rozbudowę działów IT. Bez informatyków rozwój biznesu staje się niemożliwy

Ponad 70 proc. firm z listy Global 500 do końca 2017 roku będzie mieć zespoły do zarządzania transformacją cyfrową. To oznacza konieczność rozbudowy działów IT, poszerzenia ich zadań, a także inwestycji

Strefa Biznesu 0 Comments

Najmniejsze przedsiębiorstwa mocno odczują podwyżkę cen prądu

Ceny energii są stabilne, wzrosły za to opłaty za sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Dlatego od stycznia odbiorcy w Polsce zapłacą rachunki wyższe średnio o kilka procent. Podwyżkę dotkliwiej odczują przedsiębiorstwa, zwłaszcza te

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź